Zviditelnění vašeho webu stoprocentně pomůže PPC reklama

Internet je skvělé místo k propagaci firmy nebo webové stránky. Díky efektivní reklamě můžete každý den oslovit několik tisíc zákazníků, aniž byste proto museli hnout prstem. Jedinou nevýhodou světa internetu je obrovská konkurence. Stejný nápad jako vy totiž může mít několik dalších lidí, avšak potencionálních klientů je omezený počet. Překonejte konkurenci a získejte více klientů díky PPC reklamě.

Co je PPC reklama?

PPC reklama je jedním z nejefektivnějších druhů propagace na internetu. Zkratka vznikla z anglického výrazu pay per click, což znamená platba za proklik. Váš reklamní banner bude na příslušné stránce nebo na vyhledávači vidět, avšak vy za něj budete platit až v okamžiku, kdy na něj někdo klikne. Jinými slovy platíte pouze za návštěvníky své stránky, a nikoliv za zobrazení svých reklam. Díky tomu umožňuje PPC reklama podrobné sledování návratnosti vložené investice.

Pomocí čeho je PPC reklama vytvořena?

Výkonná PPC reklama pro vyhledávače je vytvářena napříč systémy Adwords, Sklik a Etarget. Díky tomu jsou zkušení specialisté schopni reklamu nastavit atraktivně a zároveň finančně výhodně. Samostatnou kapitolou je reklama na Facebooku, protože sociální sítě mají dnes obrovský dosah. Jako inzerenti máte možnost pravidelně kontrolovat podrobné statistiky, takže se snadno přesvědčíte, zda PPC reklama funguje či nikoliv.

Kolik stojí PPC reklama?

PPC reklamy nikdo nedokáže vytvořit zadarmo. Díky pravidelným optimalizacím a vylepšením se však bude cena za jeden proklik postupně snižovat, což je velmi pozitivní. Pro menší e-shopy a firmy stojí nastavení PPC reklamy přibližně 2 500 až 4 000 korun českých. Jako provozovatelé webových stránek a elektronických obchodů s větším rozsahem obchodu a služeb zaplatíte za nastavení PPC reklamy do 10 tisíc korun.

Chcete zviditelnit váš web nebo firmu? Vykašlete se na bannery u silnic nebo na klasické plakáty. Díky PPC reklamě oslovíte obrovské množství lidí, ale platit budete pouze za potenciální klienty. Nezní to lákavě?