Kdy je nejvhodnější začít s propagací webu?

K propagaci webových stránek se každý staví trochu jinak. Mnoho lidí čeká na propagaci do období, kdy je málo zakázek, jiní investují do propagace třeba před koncem roku, aby si na poslední chvíli snížili daňový základ. Ani jedna možnost není ideální. Úspěšné firmy investují do propagace po celý rok, stanoví si rozpočet a ten každý měsíc vkládají do propagace, která jim umožní stabilně růst. Propagace vám zajistí dostatek klientů a stálý zisk. V případě online propagace byste se měli spolehnout především na PPC reklamu.

Výhody PPC reklamy

PPC reklama je mocným nástrojem, který využívá prakticky každá úspěšná firma na trhu. Pokud jste doposud nevěděli, ppc kampaň – co to je, měl byste vědět, že jde o cílený druh propagace, který dostal název po způsobu, jak se za tuto reklamu platí. Pay per cklick znamená platba za kliknutí, neplatíte u této reklamy za to, že se zobrazuje, ale jen za prokliky. Jak ppc reklamy vypadají? Jejich vzhled je různý. Provozují se skrze reklamní systémy vyhledávačů a zobrazují se ve vyhledávání a v obsahu webů. Ve vyhledávání mají textovou podobu a vypadají jako běžné výsledky vyhledávání.

V případě reklam v obsahu webů mají mnoho podob, od obrazové reklamy až po různé animace, videoreklamy nebo třeba prodejní reklamy se zobrazením produktů. Udělat atraktivní PPC kampaň a správně ji nastavit, to není nic pro amatéry. Nejvhodnější je vždy vyhledat zkušenou marketingovou agenturu na seoconsult.cz, která vám PPC kampaň zajistí. Agentura vám založí reklamní účet, PPC reklamu správně nastaví, zacílí a spustí vám jí už do 5 pracovních dnů. Dobře se zde reguluje rozpočet, na kterém se s agenturou nejprve dohodnete. Výsledky se skvěle sledují s pomocí analytických nástrojů, do kterých dostanete plný přístup, stejně tak, jako k reklamnímu účtu. Zajistěte si spolehlivého partnera pro PPC reklamu a zajistěte si dostatek zákazníků po celý rok.